İnsanları hayatımdan çıkartmak istediğimde bu kararı ben değilde onların alması için zaman tanıyorum...Evet onlar aciz egolarını tatmin ediyor.Ben ise elimden geleni yaptım diyebilen vicdanımla rahat bir şekilde uyuyorum ...🥀
Umarım içiniz bulur güzellikleri...
Birinin size veda ettiğini hissettiginiz an susun ve gidin ...Konuştukça her şey daha kötü olacak ...Bırakın saygı kalsın...Her şey bitiyorsa bırakın sizin sessizliğinizle bitsin ...Saygı kalsın..