Arkadaşlar ben telefonumu guncelledigim için bütün uygulamalarım da silindi yani ben kimseyi bilerek çıkarmadım ve eğer tekrar beni takip etmek isteyenler takip edebilirler kendileriyle mesajlastigim arkadaşlarımda beni şuan takip edemedikleri için mesajda atmıyorum lütfen mesajlastigim arkadaşlar bu zahmet olmaz ise takip edip mesaj atabilirlermi