Korkuyorum arkadaşlar gerçekten korkuyorum...
Bir gün o kendi kafamdaki küçük saf dünyadan çıkmaktan korkuyorum.Dünyanın kirliliğine bir o kadar şahit olup yine bir o kadar iyiliğin var olduğuna inanırken gerçekten o kirli insanlara benzerlik diye çok korkuyorum. Benim nazarımda Rabbimin güzelliğinin bir yansımasıyken sizin nefislerinizin kirliliğinden ve bilhassa da kendi nefsimden korkuyorum.Eteklerimi çemreleyip geçmeye çalıştığım bu bataklığa dönmüş dünyadan o çamurların üzerime değmesine bile üzülürken, artık o çamura bata çıka yürümekten korkuyorum...