E: bir dakika! Acaba birlikte olmasaydık ikimiz içinde daha hayırlı olmaz mıydı?...Aynı yolun yolcuları değiliz aslında
V: orası belli değil
E:doğru hiç bir şey belli değil.
V doğru olmasa bile E ye kendisiyle birlikte olmaktan mutlu oldugunu söylemesini ister.
V: seninle geçinmek zor
E:ayrılsak daha iyi olur
V: hep böyle dersin ama her seferinde kuyruğunu kıstırıp geri dönersin.
E: ee,gidelim mi?
V: evet gidelim (kımıldamazlar)
Yaşam bir diğeri olmadan sıkıcıdır,çünkü insanlar kendilerini eksik hissederler.