Ait olduğum yeri ararken,
Ait olmadığım yerlerde ziyan oldum.
Bütün hikayem bundan ibaret.
Tutunduğum tüm dalların
Emaneten beni tutmuş olmasına
Kırgınım sadece.
“Oralı olmamak… Şunu başarabilen bir insan sosyal ilişkilerdeki sorunların %80ini çözer. Oralı olmamak, üzerine alınmamak, odağını değiştirmek, işine bakmak, takılmaya değer bulmamak, muhataplara büyük anlamlar atfetmemek”
#iyigeceler
Her şey geçiyor, geçmekte olan her şey gibi…
Zaman, ömrümüzü usulca alıp gidiyor.
Biz ise hala sorunların girdabında debelenip,
yaşamadığımız anları birer birer harcıyoruz.
Yine de, her şeye rağmen…
yarın sabaha uyanabilmek dileğiyle.