Ramazan ayının girişinde ayrılık, çıkışında ayrılık... Ümmet birliği içerisinde, birbirimize laf etmeden, ayrılığa düşmeden, hakaret etmeden bayram dahi yapamaz hâle mi geldik? Allah hepimizi ıslah etsin...
İki bayramı aynı güne denk getiren Rabbimize hamdolsun. Bayramımız mübarek ola...