e l i f

e l i f
@mutehamiyane
Düşünüyorum, öyleyse bir şeylere canım sıkılıyor yine.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Korkarım içine düştüğümüz girdabın karşısında direnecek düşünsel enerjiyle doldurmadık kafalarımızı bugüne değin!
Kendi çıkınından yiyen herkesin başımın üstünde, gönlümün içinde yeri var. Bana benzemese de!... Ben ona benzemesem de!
Ben size benzeyerek bir şeye benzeyemem.
Bazen çorabı delik, bazen pantolonu ütüsüz, bazen geleceği karanlık, bazen geçmişi kalabalık dolaşabilirim. Ama gönlü yamuk, beyni bükük dolaşamam.