Yorgunum..
Böyle hayal kuramayacak, ilmek ilmek işlemek istesem de o hayallerin detayını düşünmeyecek kadar yorgun..
Sonra kırgınım hayata, bu satırları yazmama neden olduğu için değil de,
bunları anlatsam dinleyecek bir çift kulak vermediği için kırgınım..
Avutmakla avunmak arasındaki çaresizliği yaşatarak öğrettiği,
ve en fazla geçecek ne de olsa geçer demeyi düstur kıldırdığı için de kızgınım..
Yok ya da yok aslında,
Ben hayata kızgın olamayacak kadar yorgunum!