Her başlangıç iyi değil ki..
Yani olsa da değil..
Hayal kırıklıklarının, yıllarının, vazgeçişlerinin, yorgunluğunla daha da yorulmaların içine atıyor seni,
savsaklatıyor,
sorgulatıyor geçmişini, kendini, geleceğini.. "İyi mi yaptım" ı arkadaş ediyor sana..
Kesiyor yaşama sevincinin hızını..
Sevinemiyorsun, hırpalıyor seni..
Yani,
"Her başlangıç iyi değil ki" dedirtiyor..