"Ölüm bu kadar yakınken saniyeler sonrasını bilemeden yılların hayalini kurduk" diye bir söz vardır ya hani saniyeler sonrasını bilmeden nasıl da şuursuzca yaşıyoruz oysa ki. İnsanların neler yaşadığına, ne acılar çektiğine şahit oldum bu kısacık gufran devresinde ve ne çok şey öğrendim. Her saniye sevdiklerini kaybetme korkusu ile yaşayan, belki bir ümit her şey düzelir de eski günlere dönülür heyecanıyla bekleyen ve bazısının da hayata yenik düştüğü nice insana, nice çaresiz ruha şahit oldum. Tek farkına vardığım şey ise yaşamadan değerini bilmediğimiz dünyevi hayatımızın gelip geçici olduğunun, o kısacık gufran devresinde her saniye ama her saniye sahip olduğumuz şeyler için şükür ve minnettar dolu olmamız gerektiğiydi...Allah'ın biz sevgili kullarına bir imtihanıydı belki ama biriktirilmiş onca acı ve çatlamaya yüz tutmuş bir sabır taşı misali insan tenha, insan çaresiz, insan yalnızca Allah'tan gelen ve yalnızca O'na dönecek olandı...🌿
#İçimdenDökülenler
✏Mütercim Hanım✏
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hergün öğrencilerimin meraklı, sessiz ve eşsiz bakışları ardında sınıf defterine imzamı atmam, nasıl tarifi olmayan bir duygusun...
Teşekkür ederim Allah'ım 💖
İnsan mutsuzluğunun tırmandığı bir çağda, sufi irfanını işitmemiz gerek. Ruhun bilgeliğine ulaşmak için bilgeliğin ruhuna nüfuz etmeliyiz. Yola çıkmak, ruhun sızısına şifa aramaktır. Hayat, bir bakıma şifa bulma arzusudur. İnsanın o ilksel ayrıldığından iyileşme ve Cânânla buluşma arzusu. Şifa sahibini arayış...
Bir sufi sözünde söylendiği gibi, " Her arayan bulamaz, ancak bulanlar yalnızca arayanlardır." M. Kemal Sayar