Gerçekten üslup,konuşma tarzı çok önemli.İnsanın fikrî aleminin ve karakterinin en kısa yoldan özeti bence.Daha ilk tanışmada gevşek ve rahat konuşulunca hatta bunu da"samimi biriyim"diyerek normalleştirmeye çalışınca bundan sana fayda gelmez deyip konuşmayı bitirme taraftarıyım.