yıkık

yıkık
@mutsuzzz
Yıllar sonra bu profiller ölü insanların günlükleri olarak kalacaklar!!
Sevmiyorum şu saatin sesini, akmasın dursun zaman. Herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; Yalan. Senden önce vardım belki ama senden sonra olmayacağım inan.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aslında insan iki şeyi unutamaz; Sevdiği kişiyi ve onun yokluğunu. İki şeyi de asla saklayamaz; Sarhoşluğu ve aşık olduğunu.
Sen hiç benimle olmadın ki…ya aklın başka yerdeydi yada yüreği.
sevdigim insana bir anda hic sevmemisim gibi olabiliyorum beni cepte olarak gören varsa arada yoklasin
"Ya hatalarınla yüzleşir ya da hatalarınla yüzsüzleşirsin. yüzsüz Cahil olmak ayrı, pislik olmak ayrıdır." der.. Bu cümleyi yüzüne söylemek istediğimiz insanlar var...'.