Yanındayken bütün varlığımla seviyorum seni, yanımda olmadığın zaman da seviyorum. Aynı şeyi hissetmiyorsan ısrar etmem, bu o kadar güçlü ve o kadar doğal bir duygu ki seni de esir alması şart, yoksa zamanla yerleştirilebilecek bir sevgi değil.
"Bazen düşünüyorum da belki de sadece duygusuzluğu sayesinde hayatta kalmıştır.Evet, duygusuzluk. Ötekilerin arzuları, istekleri, hırsları, umutları vardı,
kendilerine karşı döndüğünde içlerini paramparça etti bunlar.”