E.

Zira, insanların var olmasının sırrı yalnız yaşamakta değil, yaşamalarının nedenindendir. Ne için yaşadığını kesin olarak bilmeden insan yaşamayı kabul etmez, hatta dünya nimetlerine boğulsa bile kendini yok etme yoluna gider.
Sayfa 339·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir yavrunun "Tanrıcığı'na döktüğü gözyaşları dünyanın bütün bilgisine bedeldir. Büyüklerin acılarını hesaba katmıyorum;onlar elma yemiş; cehenneme kadar yolları var, fakat bunlar, bunlar!...
Sayfa 322·Kitabı okudu
Alıntı
Düşünüyorum da , şeytan yoksa, o zaman onu insan icat etmiştir; hem de kendi benzeri olarak icat etmiştir.
Sayfa 317·Kitabı okudu
Alıntı
Çocuklar suçsuzdur; büyüklerden söz açmamamın nedeni iğrenç oluşları, sevgiyi zaten hak etmemiş bulunmaları...
Sayfa 315·Kitabı okudu
Alıntı
Akbaba > Akraba :))
Ben insanın yakınlarını sevmesinin nasıl mümkün olduğunu oldum olası anlayamadım. Bence , özellikle yakınlar sevilmez de uzaklarımız sevilir.
Sayfa 314·Kitabı okudu
Alıntı