myavakado

myavakado
@myavakado
Sadece korkuyorum. Tekrar kırılmaktan, boşuna bağlanmaktan... 🥀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gidenler duymaz aşk acısını, Arkada kalanlardır acı çeken.
Hani ondan bahsettiklerinde birden durup sana bakarlar ya o acı gözlerle. Ağlayarak kaçmak istersin de tek yaptığın hafif bir tebessümdür sadece…
Gel be
Gel be gel işte. Küfrüm tövbeme karışsın, aklım fikrime. Öyle bir gel ki bana nefes nefese…
Aşk
"O benim delice tutkum, hiçbir zaman iyileşmeyecek yaramdı."