Bu zamanda az dostun olsun, daha iyi. Herkesle uzaktan hoş beş edip geçmeli, can gözünü açınca görüyor ki insan; en büyük düşmanıymış en çok güvendiği..
ربي لا احد يعلم ما بينا ، يرون ظاهرينا وانت تري داخلينا ، فـ أرح قلوبنا .
Rabb'im, içimizde olanı kimse bilmez, onlar bizim zahirimizi görür, sen de bizim içimizi görürsün, gönlümüze ferahlık ver.