Sanatta "bulmak" tehlidir. "Aramak" ise sanatın cennete giden tek ve biricik yoludur. "Aramak"ların sonunda "Bulmak"lar vardır. Ama "Aramak" sonu olmayan, bitmeyen bir çabadır. "Bulmak" ise bir donukluktur, donmaktır, heykelleşmektir. Her eser, aramanın sonunda yapılan bir "heykel"dir. Ama sanatçının kendisi, hiçbir zaman "heykel" olmamalıdır. Hiç bitmiyen, hiç tamamlanmayan bir heykel olmalıdır. İşte bu sanatçının kendisini boyuna yeterli bulmayışı, daha iyi daha başka, daha yeni olmaya çabalayışı demektir.