Buşra GÜLER

Buşra GÜLER
@mybsra_xx
1k ne değildir?
Öncelikle bu iletiyi okumaya başladıysanız sizi tebrik ederim, birisinin içinden gelen hisleri okumak üzeresiniz ama iletiyi okuyup bitirdiğiniz zaman bu sizi hiç ama hiç bilgi katmayacaktır. Sadece kişisel hislerimdir :D Küçüklüğümden beri kitap okurum ama her gün kitap okumazdım. Mesela derdim "canım kitap okumak istiyor." diye sonra alır bi' kitabı okur ertesi gün verirdim geri kütüphaneye ya da bi' kitap alır okur ertesi gün başkasına hediye ederdim. Ama üniversite 2. sınıfta ki bu geçen yıl oluyor, 24 Mayıs 2017 günü 1k'ya kaydoldum. Tabii o zamana kadar düzenli kitap okumayan ben ilk defa 200 tl gibi bir parayı kitaplara yatırarak yaklaşık 18 tane kitabı satın alıp okumaya başlamıştım. 1k'ya da pdf şeklinde kitap okuma sitesi sandığım için katılmıştım. Ama daha sonra öyle olmadığını anlamama rağmen "neyse ya kitaplardan alıntı yaparım,burayı not defteri olarak kullanırım." diyerek kullanmaya devam ettim. Birilerini takip etmeye başladım ama çok rastgele oluyordu bu. Tabii birileri de hep beni takip ediyordu. Ama ben beni takip edenlere bakıp inceleme yapmayanları,alıntı yapmayanları takip etmiyordum ki hala öyle... İşte sonraları burayı sevmeye başladım. Günlük kitap okuyordum ve burayı sık sık kullanıyordum alıntı eklemek için. İlk incelemelerimi de o zamanlar yazmaya başladım tabii. Yaz boyunca kitap okuyup bu siteyi kullanıyordum ama bende artık değişimler oluyordu. Ki şaka bir yana 1,1.5 yıldan sonra ben çok büyük bir değişim geçirdim. Neyse, okullar açıldı işte ki ben 3. sınıf Bilgisayar Mühendisliği öğrencisiydim. Ama okulla aram hiç iyi değildi, dersleri sevmez olmuştum ki o aralar da kendimi iyice kitaplara kaptırmaya başladım. Kitapları çok çok okumaya başladığım için de buradaki beni takip edenler, sevenler ve benim sevdiklerim de artmaya
1000Kitap
Buşra GÜLER
Bu uygulamaya kayıt olma sebeplerimden birisi de tamda bu. Hayatımda bana yön veren, bu genç yaşımda eğriyi doğruyu ayırt ettirebilen, toy olmama rağmen bazı şeyleri erkenden kavrayabilme yeteneğini sağlayan ve bazı insanlardan daha bilgili olmama yardımcı olan kitapları gerçek okurlarla, kitabı sadece açıp göz gezdirenlere değil veyahut okuduktan sonra çok şükür ki bitti demeyen insanlara tam tersi benim gibi kitaplarda kendi benliğinizde ki parçalar bulan ve bunları sanki siz puzzle mışsınız gibi parçalarınızı dikkatle seçen insanlara paylaşmak... Ben bunca zaman beni anlayabilen insanlara muhtaç, işte ben buyum diyemeyecek kadar sohbet ortamlarından yoksun bir kızım. Yanlış anlamayım çevremde kültürlü insan var tabiki hepsi okumuş ve bilgili insanlardır. Ama ders kitabı okuyunca düşüncelerinizle konuşursunuz sadece, ama bir roman okuyunca işin içinde daha geniş bir dünya katılıyor. Yani benim düşüncelerime katılma gibi bir lüksünüz yokken yargılama gibide bir gücünüz yoktur bir nevi... İnanıyorum ki eksiklerimi bu plartformda tamamlayıp, kendimi geliştirebileceğim. Sizin bu düşüncelerinizden dolayı da inancım hat safhada.. Samimiyetinize ve açık yürekliliğinize binlerce kez teşekkür ederim..