"Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır."
"Bize ayine gitmeyi öğretiyorsunuz. Ekmek şarap ayinini. Yüreğimizde Tanrı'yı, Mesih' i ve daha bilmem neleri barındırmayı. Tıpkı onun sektirmeden her gün yaptığı gibi. Peki neden? Bu neye yarıyor? Göğsünü dövmeler, mayasız ekmekler, sonra ilk fırsatta böyle haksızlıklar yapmalar... "
"Noel günü geldiğinde şu şeytandan kurtulmayı çok isterdim! Ölmeden önce, hayatımda hiç değilse bir kez, küçük şeytanın yerine küçük İsa'nın benim için doğmasını isterdim doğrusu."