C

Toplum olarak, sessiz bir sözleşmeyle susma kararı alınmış, yaşananlar genç kuşaklara aktarılmamıştı. Bu iyi miydi, kötü müydü bilemiyorum. Hiç kimseye düşman olmadan yetiştirilmiştik. Bu işin iyi tarafıydı ama bir de geçmişimiz konusundaki korkunç cehaletimiz vardı.
Sayfa 153·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!
Sayfa 73·Kitabı okuyor
Şehirler değişir, semtler insanlar değişir. Bunu anlayacak kadar çok şey gördüm hayatta.
Sayfa 36·Kitabı okuyor
Aşk denilen şey meğer ne şiddetli bir ruh fırtınasıymış!
Sayfa 163·Kitabı okudu
Başkalarının utancına hamallık etmeyi acaba ne zaman, kimden öğrenmiştim ?
Sayfa 116·Kitabı okuyor