Düşman Okullar...
Klasikten şaşmayan bir wattpad kitabıydı işte.
"Hormonu bükülesice" karakterler, boş olay örgüleri.
Havalı sanılan bad boyslar, kızın kolunu kavramalar, duvara dayamalar.
Yazınca bile sinirlerim bozuluyor, ülke olarak elimizden gelen bu mu diye düşünmeden edemiyorum.
Bu kitaba 40-45 TL civarı bir ödeme yapacağınıza aynı ücretle 12 Stefan Zweig eseri alıp okuyun.
Ve sağlıcakla kalın.