Seda

Seda
@myraphim
Yabancısı olduğum dünyada kendime uygun bir başkasını inşa etmeye çalışıyorum
Uçaklara fısıldayan ruh sondajcısı
7 kütüphaneci puanı
264 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı

Seda

, bir kitap okudu
8/10
·560 syf.··
2023 81. kitabı
Lauren Asher
8.2/10 · 1.323 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yok Böyle Bir Sıkılma!
3/10
·320 syf.··
2023 80. kitabı
Kitabın arka kapak yazısını okuduktan sonra gelecek vaat eden bir hikâye sanarak almıştım. Ama bitirmek için kendimi sertçe azarlamam gerekti. Asla ama asla tavsiye etmeyeceğim kitaplar listesinde yerini aldı. Öncelikle kitap inanılmaz durgun. Yani neden yazılmış, olaylar neden o şekilde kurgulanmış hiçbir fikrim yok. Basit bir şekilde konuyu ele alacak olursam 1790 yıllarında bir eczacı kadın, sevdiği erkek tarafından sağlam bir kazık yiyor ve bunun neticesinde erkekler tarafından kandırılan/ezilen kadınların onları öldürmesine yardım ediyor. Böyle bir konu... Allah'ım... Kulağa geldiği haliyle gerçekten güzel, gizemli ve aksiyonu bol bir hikâye çıkacakmış gibi geliyor değil mi? Ama üzgünüm, ölü bir esere bakıyorsunuz. Hiçbir şey olduğu yok. Düz olaylar silsilesi. Birileri geliyor, derdini anlatıyor ve bizim hanımefendi bunlara bir zehir veriyor. Bu kadar. Daha sonra günümüz dünyasında yaşayan ve aldatılmış bir başka kadın karakterimiz var. O da bir şekilde acısını unutmak için geldiği Londra'da bu eczacı ablanın şişelerinden birini buluyor. Onu araştırıyor. Bu ikisi arasında ne bağlantı var, neden yazar bunları yazma gereği duymuş inanın hiçbir şey söyleyemiyorum. Kitap bitmek bilmedi. Olaylar akmadı. Kitap uzadıkça ben kafamı duvarlara vurmak istedim... Yani anlayacağınız kendinizi bu kitaptan sakının. Ben hiç beğenmedim.
Kayıp EczacıSarah Penner · Yabancı Yayınları · 2023282 okunma
Büyülü Çalgıcılar?
8/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2023 77. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 22 Temmuz 2023 16:08
Sonsuz Yağmurların Şarkısı hoş, fazla yormayan ve renkli bir büyülü macera romanıydı. Ne eksik ne fazla. Fantastik bir romandan bekleyebileceğimiz çoğu unsur var. Kötü bir karakter, yardıma ihtiyacı olan ve gücüne tam anlamıyla ulaşamayan bir başkası ve kendi gücünden çekinen bir karakter daha. Bu kitapta farklı olarak atfedebileceğim şey sanırım Lark'ın ailesiyle olan sevgi bağıydı. Normalde böyle büyü gücü olan ve yapabileceklerinden bir şekilde korkan karakterlerin geçmişlerinden kaynaklı bir durum olması farzdır. Ama Lark ve ailesi birbirlerini inanılmaz destekleyen tipler. Kız kardeşlerin laf sokmaları, belaya bakış açıları beni her diyalogda güldürdü :D Kitap genel anlamda oldukça akıcıydı. Fantastik dünya açısından biraz yavan kalmıştı, daha fazla şey görmek isterdim. Sonuçta Larkyra'a bir görev veriliyor ve bu büyüyle alakalı bir görev. Gelin görün ki bu görevinde büyü kullanmaması gerekiyor. E ne anladım ben o işten? Gerçi kızımızın pek de laf dinleyen biri olduğu söylenemez ama yine de bir şeyler fazla sade kalmış gibi hissettim. Hikayeyi sevdim sevmesine ama bence daha iyi olabilirdi. Okurken kesinlikle sıkılmadım. Eğlendim, hüzünlendim ve merak ettiğim yerler de oldu. Gizemli bir fantastik kitaptı diyebiliriz sanırım. *Çok hafif* bir smut olduğunu söyleyebilirim. Ama zaten böyle bir şey aramıyorsanız olaylara kendinizi kaptırıyorsunuz. Bunu söyleme nedenimse internette dolanan *spicy* referansları. Değil arkadaşlar. Sonlara doğru yazar bir şeyler atmış önümüze ama o kadar. Seri şeklinde görülse de her kitabın tek bir kız kardeşi anlattığını okudum. Diğer kız kardeşleri okumayı da merakla bekliyorum. Özellikle Niya'nın hikâyesini! Azıcık deli bir hanımefendi heheheh Üstelik alevleri de var :) Ve kırmızı :) Ve minnoş-sinir küpü :) Niya'ya yatırım
Fantastik
Sonsuz Yağmurların ŞarkısıE. J. Mellow · Martı Yayınları · 2023501 okunma