Gizem

Gizem
@mysafeplace
Her insan kendi hayatını yaşıyordu ve kendi yaşam biçiminin bedelini ödüyordu. Üzücü olan tek şey, insanın tek bir hata için çok sık bedel ödemesi idi. Gerçekten de, bir tek hatanın bedeli için, defalarca ödeme yapmak gerekiyordu. Kader hesap defterini asla kapatmıyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizim hayatta, en iyi ihtimalle, bir tane büyük deneyimimiz olabilir ve yaşamanın sırrı, bu deneyimi mümkün olduğu kadar çok bir sıklıkla tekrarlamaktır.
İplikler koparlar. Labirentin içinde yolunu kaybedersin.
İnsan ömrü, bir başka insanın hatalarının yükünü sırtlanamayacak kadar sınırlıydı.
... eski günahların anısı, yeni günahların çılgınlığı sayesinde silinebiliyordu.