Her insan kendi hayatını yaşıyordu ve kendi yaşam biçiminin bedelini ödüyordu. Üzücü olan tek şey, insanın tek bir hata için çok sık bedel ödemesi idi. Gerçekten de, bir tek hatanın bedeli için, defalarca ödeme yapmak gerekiyordu. Kader hesap defterini asla kapatmıyordu.
Bizim hayatta, en iyi ihtimalle, bir tane büyük deneyimimiz olabilir ve yaşamanın sırrı, bu deneyimi mümkün olduğu kadar çok bir sıklıkla tekrarlamaktır.