NeslihaNK

NeslihaNK
@myworld_nk
Doğa-Spor-Kitap-Kahve
Kamu personeli
Lisans
37 okur puanı
Kasım 2025 tarihinde katıldı
Feda mı ediyorsun? Fedakarlık mı yapıyorsun ?
• Fedakârlık seni mutlu eder, feda olmak seni tüketir. • Fedakârlık bir seçimdir, feda olmak bir mecburiyet gibi hissettirilir. • Fedakârlık dengelidir, feda olmak sana zarar verir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü sen kendi çiçek bahçeni çiğnersen başkaları o çiçeklerin üzerinde koşma cesaretini kendinde bulur.
Süper kahraman mısın? SÜPERFEDA mısın?
Merhaba ben bir süper kahraman değilim belki ama "SÜPERFEDA" olduğum kesin.
Hz. Mevlana'nın dediği gibi: "Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur. Düşmem dersin, düşersin. Şaşmam dersin, şaşarsın. Öldüm der durur, yine de yaşarsın...”