Depresyondaki bireylerin büyük çoğunluğu aslında çok sevilen insanlardır, fakat bu hiçbir işe yaramaz;çünkü kendilerini sevmezler ve kendilerine güvenleri eksiktir.
Öncelikle yaptıklarınız sayesinde değer kazanamazsınız.Başarılar sizi tatmin getirebilir ama mutluluk değil.Başarılara dayalı özgüven sahte bir güvendir ,Gerçek değildir.
Her depresyona girdiğimde...
Düşüncelerim karamsarlaşır.Geçmişe baktığımda yaptığım her şeyin değersiz olduğunu görürüm. Mutluluk bir hayalmiş gibi gelir.Gerçek benin değersiz ve yetersiz olduğuna ikna olurum.