mavi

mavi
@n51627
Gözlemlerim sayesinde, yıldızların hep var olamayacaklarn biliyorum. En iyilerden bazılarının eriyip gökyüzünde akarak kaybolduklarını gördüm. Biri eriyebiliyorsa, hepsi eriyebilir; hepsi eriyebileceğine göre, hepsi bir gecede eriyip yok olabilir. O hüznü de yaşayacağım, biliyorum. Bu nedenle her gece oturup uyanık kalabildiğim sürece onları seyretmek niyetindeyim; böylece o ışıltılar saçan alanları belleğime nakşedip, zaman içinde bir gün yok olup gittiklerinde o sayısız güzellikleri düş gücümle karanlık gökyüzündeki yerlerine geri getirip yeniden ışıldamalarını sağlayabilirim ve göz yaşlarımın yaratacağı bulanıklıklarla sayılarını ikiye bile katlayabilirim.
Sayfa 46