Nefret Ediyorum Senden!!!
Her sabah uyandığında ekmek almaya giden,
en küçük kardeşin isyanı kadar nefret ediyorum senden.
Tutarsız bir bedende, “Niye hep ben gidiyorum,
bir daha gitmeyeceğim” diye doldururken kendimi,
her seferinde kaç tane daha alıyım diye kapı arasından sesleniyorken buluyorum kendimi...
6 yaşından beri çoçuklarını sömüren annelerin
Emperyalizmine karşı direniş, isyan, baş kaldırış hepsi var bizde, Yürek her daim hazır devrime,
Ama maalesef bakkalın faşist kızına yeniliyor işte..
Heee birde sokağın ortasında balkondan sarkıtılan Salçalı ekmeğe 😋
Yazan: Sercan Keşen
Tarih: 20.06.2020
#doksanlıyıllardaçocukolmak