Genç adam yaşlı bir çiftin evine misafir olur.
75 yaşındaki amca karısından bir bardak
su isterken :
’’Çiçeğim bir bardak su verir misin ?’’der,
sonra
‘’peteğim bir bardak da çay getiri misin ?’’,
sonra
‘’Bebeğim şekersiz lütfen, sana da çok
zahmet oluyor ‘’der.
Genç adam, yaşlı amcanın karısına hitap ederken kullandığı
sevgi dolu sözcükleri kullanmasından
çok etkilenir.’
’Amcacım, kaç yıllık evlisiniz ‘’diye sorar.
Yaşlı adam ‘’40 seneyi geçti evladım’’ der.
Genç adam :’’Sizi o kadar taktir ettim ki,
söylüycek söz bulamıyorum der.
Sürekli eşinize çiçeğim, peteğim ,
bebeğim gibi güzel sözlerle hitap ediyorsunuz galiba ?’’
Yanakları pembeleşmiş yaşlı teyze:
’’Doğru birkaç yıldır hep böyle hitap ediyor ‘‘deyip mutfağa yöneldiğinde, yaşlı amca genç adamın kulağına :
’’Şiişt, çaktırma 2 sene önce ismini unuttum hala hatırlayamıyorum.!😊
BAZEN UNUTMAK GÜZELDİR.....))
Alıntı