Hanım

Hanım
@nahifce
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Ktü
103 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Ah, kimselerin vakti yok, Durup ince şeyleri anlamaya. ~Gülten Akın
Reklam
Zaman kimseyi kayırmaz.
Nefesimi kesen yorgunluklarım ve geriye şöyle bir baktığımda affı mümkün olmayan kırgınlıklarım var. Yalnızım desem inandıklarıma ters, Yalnız değilim desem yaşadıklarıma ters, Mutsuzum desem şükrüm incinir, Mutluyum desem yüreğim.
"İçim hep kurak bir ülke gibi kaldı, ne yağmur damlaları düştü içime ne de bir topak kar yağdı. Eğer ufacık bir şey öğrendiysem bu hayatta; insanın asla tamamlanamadığı. İnsan eğer bir yerinden yarımsa kendini nerden yamamaya çalışırsa çalışsın hiçbir zaman tam olamazdı. "
İz' ler kalır, izler kalırsın.