Hanım

Hanım
@nahifce
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Ktü
103 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Hangisi daha kötü olurdu; Bir canavar olarak yaşamak mı, yoksa iyi bir insan olarak ölmek mi? Zindan Adası
Film
Reklam
"İnsanlar değişmez, farkına varır. "
Zamanın da fayda etmediği zamanlar oluyor..
"Ölümün olduğu bu dünya da hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında.."
Kendime Not
Bazen olur; Ne ben anlatabilirim, ne de siz anlayabilirsiniz.