Namet

Namet
⚈̥̥̥̥̥́ _____ _________
•_• Verdiğin değerin yarısını bile görememek kadar rezil bir şey var mı.. •••
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nasılım biliyormusun, Kimseye acımı belli etmemek için gülüyorum Kimse yıkıldığımı anlamasın diye şakalar yapıyorum Nasılsın diye soran olursa iyiyim diyorum Başkası ağlarken ben içime atıyorum bu aralar Kalp zaten yokluyor Düşünmek ağır geliyor nefes alamıyorum Ama kimseye çaktırmıyorum hep iyiyim ben hep mutluyum hep neşeliyim Ama işte oturunca bir köşeye o zaman dizlerimin bağı çözülüyor dalıyorum düşüncelere bir sigara diye başlayıp paket bitiyor öksürüyorum bu aralar herkes soğuk algınlık sanıyor ilaç al geçer diyorlar keşke bir ilaç olsada herseyi unutsam yoksa bu beden bu acıyı kaldırmıcak biliyorum...!
Kimi yeterince sevmez Kimi fazla sever Kimi satar, kimi de satın alır Kimi gözyaşı döker öldürürken Kimi kılı kıpırdamadan Çünkü herkes öldürür sevdiğini Ama herkes öldürdü diye ölmez...
Eskisi gibi değilsin diyorlar Değilim Olamıyorum Çünkü yüreğimi incittiniz Temiz sevgime karşı nankörleştiniz Kanadımı kırdınız Güvenimi çaldınız Öyle işte... "İyi niyetleriniz bile kötü " Güvenmiyorum hiç birinize..