namütenahi

namütenahi
@namutenahi_b
Bir gün mutlaka..
Gittin ve bende bittin bu hikaye bu kadardı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
B.K.
Ömrüm ömrüne talip geri çevirme..
Aşk
Artık hiçbir şeyden korkmuyorum. Ne kaybetmekten, Ne de kaybolmaktan..
Bu hayatta devamlı birilerinin sizi onaylamasını beklemeyin ve boş insanları, sizi dibe çeken insanları hayatınızdan çıkarın onun yerine azmi, beraberinde de başarıyı koyun böylece kendi değerinizi kendiniz yaratırsınız. Mesela; Konuşmak yerine, uyumak yerine daha çok okuyun, daha fazla yazın hatta kimsenin bilmediği bir defteriniz olsun her şeyi not edin aylar-yıllar sonra okuduğunuzda ne kadar yol aldığınızı ne kadar değiştiğinizi görürsünüz. Hayatı ertelemeyin 1 sn sonrasının garantisi yok ölüm bir nefes alıp verişi kadar yakın bu yüzden sevdiğiniz şeylerle ve sevdiğiniz insanlarla mutlu olmanın yollarını arayın yoksa kaybettikleriniz bir ömür pişmanlıklarınıza sebep olur. İlla şu olacak diye diretmeyin neyi becerebiliyorsanız onun peşinden gidin elinizden gelenin en iyisini yapın ki mutluluk beraberinde gelsin. Her şeyi kararında yaşayın sevgiyi, aşkı, dostluğu, kini, nefreti.. bir nevi yemek yapmak gibi abartırsanız tadı kaçar kaybedersiniz. Duygu yönetimini öğrenmek zaman alabilir ama pes etmeyin yaşıyorsanız hala hiçbir şey için geç değildir. Kin tutmayın ama hiçbir şeyi de unutmayın, hep bir şeyler için mücadele edin ama gün gelip o savaşı kazandığınızda zaferinizi-başarınızı size inanmayanlarla değil yanınızda olanlarla kutlayın çünkü konuşmak kolay inanmak zordur. Sade yaşa.. Hayatınızı gözler önüne sermeyin ve kabul görmek için iyilik yapmayın sadece iyi biri olun bu kâfi.. İnsanlara kendinizi hatırlatmayın çünkü seven zaten unutmaz sizde bunu unutmayın.. 1 gün 1 saat 1 an bile insanı çok değiştirir o anın kıymetini bilin. Kendinizi başkalarına kanıtlamaya çalışmayın bu hakarettir saygısızlıktır ki zaten sizi bilen size inanır. Ve en önemlisi bu hayatta (anne babanız kardeşiniz en yakın dostunuz vs’de dahil) size değer katmayan her şeye ve herkese HAYIR
Bu sefer arkama baka baka gittim senden.