Gecelerle ilgili o söylediğin. O sevgi değil. O yalnızca ihtirasla şehvet. Sevdiğin zaman onun uğruna bir şeyler yapmak istersin. Fedakarlık yapmak istersin. Hizmet etmek istersin.
“Savaşı bitirmeliyiz diye düşünüyorum.” dedim. Bir taraf savaşmayı bırakırsa bitmez. Eğer savaşmayı bırakırsak daha da beter olur. “
Passini saygıyla, “Daha beter olmaz.” Dedi. “Savaştan daha beter bişey yok ki!”
“Yenilgi daha da beter!”