📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"... bir uçurumun kıyısına getirip orada gözlerini bağlayarak bırakıverir gibi. Dönmek mi, atlamak mı?!.. Atlayınca düşmek mi, kanatlanıp geçmek mi!?.."
oda arkadaşlarımı sevmezdim ve dersten önce, dersten sonra, hafta sonu.. kısacası, bulabildiğim her boş vakitte kütüphanede kitap okurdum. bu kitap da benim için o yalnızlık, huzur zamanlarıdır. öyküsü çeker içine, üslubu güzel. olay örgüsü ise bir o kadar dikkat çekici. ruhunu şeytana satmanın farklı bir versiyonu.
öneridir.