Ölüm, herkesin mutlaka açacağı bir geçit olduğuna göre onu normal karşılamalıyız. Zaten hepimiz için bu dünya bir misafirhanedir. Asıl mekanımız ebedi kalacağımız yer, öbür dünyadır. Oranın giriş kapısı da ölümdür. Bu yüzden de ölümü normal karşılamalıyız; ölenlerin arkasından feryat figan etmemeliyiz. Misafir olduğu yerden ana vatanına dönen kimseye ağlanır mı?