Bu kitapta güzeldi fakat içinde aşk yoktu bir de yavaş ilerliyordu. Yani... Baya yavaş. Her neyse yine de güzeldi bence ama okumanızı tavsiye etmiyorum ğwlsğwldğwldpw
Yarısındayım henüz bitiremedim hazmede hazmede okuyorum ALIALSĞAŞSÜAŞSA
Kitap yavaş ilerliyor ama kolay kolay elimden de bırakamıyorum sadece dediğim gibi çiçeği sevmiyorum..