“Her şeyin geçici olduğu düşüncesi sadece üzücü değildir. Aynı zamanda rahatlatıcıdır. Bence bir ilişkide anlaman gereken en önemli şey bu. Benimlesin, ama benim değilsin, kimse kimsenin sahibi değil. Ve sadece, yarın her şeyin bitebileceğini kabul edersem mutlu olabilirim.“(303)