Nazlı Ballı

Nazlı Ballı
@nazliballi
İnsanoğlu çok derin bir varlıktır. Ben tanrı olsaydım bu kadar derin yaratmazdım.''
Dışımız serseri, içimiz kütüphane.
Sayfa 180·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyada her şey yolunda değil...
Sayfa 127·Kitabı okudu
Sonsuza dek yaşayacaklarına öyle eminler ki. Ama sonsuza dek yaşayamayacaklar...
Sayfa 127·Kitabı okudu
İnsanlar neden insanlara acı vermek istiyor? Dünyada yeterince acı yokmuş gibi...
Sayfa 124·Kitabı okudu
Söylemem gereken şeyleri birilerinin duymasını istiyorum sadece. Ve yeterince uzun konuşursam belki anlamlı gelirler.
Sayfa 104·Kitabı okudu