nazlı hilal

nazlı hilal
@nazlihilallp
Artık mutlu kelebek yoktu, Ahmet yoktu,Emir yoktu. Yine ve bu kez gerçekten yalnızdım...
Sayfa 343
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Onu özlüyorum.."diyebildim sadece.
Sayfa 342
"Söyleyemediklerin geçmişte kaldığını sürece geleceğin olamaz."
Sayfa 324
"Seni, bir korkak yüzünden kendine acımanı görmeye dayanamayacak kadar çok seviyorum."
Sayfa 312
"O gece kendinden vazgeçecek kadar kayboldun .Benim karanlığa gömüldüğüm zamanlardaki gibi,kendini o karanlıkta kaybetmek istedin."
Sayfa 312