"...Herkes hayatının bir noktasında yolunu bulacağı bir evi hakeder. Bu istediğin kadar kısa sürede gerçekleşmeyebilir ama kalpleri hâlâ atıyorsa, bunun gerçekleşme ihtimali var demektir.”
O güneşti. Ben karanlıktım.
Eğer o giderse dönüp giden o sikik aydınlığı öpüp vedalaşırdım.
O olmadan, aydınlığı bir daha asla görmeyeceğimi biliyordum.