İnsanın üstesinden asla gelemeyeceği şeyler vardı. Birilerinin bizi yeterince sevmesini ve bu sevginin yetersizlikle geçen onca zamanı telafi etmesini istiyorduk. Yeterli olduğumuzu düşünmeyerek birbirimize yazık ediyorduk ama ikimiz de diğerimiz için o kişi olamıyorduk.
"Tüm hayatını başkalarını mutlu etmeye çalışarak geçiremezsin. Eninde sonunda kendinden biraz fazla vereceksin ve geriye sana yetecek bir şey kalmayacak."