"Yas, yalnızca bir kişinin ölümünün ardından yaşanmaz. Yas, değer verdiğimiz birinin ya da bir şeyin sonsuza kadar gitmesinden kaynaklanan bir tür kayıp ve acı duygusudur. Yas, hayatın bir parçasıdır. Neşe ve yas el ele gider. Biri olmadan diğeri olmaz."
"Sevmek, kendini karşılıksız olarak adamak, sevgimizin sevilen kişide de sevgi oluşturacağı ümidini taşımak demektir. Sevgi bir inanç eylemidir, inancı az olanın sevgisi de azdır."