Nazlı

Nazlı
@nbuseozmen
Oysa yarı iletkenim. Biraz içim dışımda.
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşkın temel esansı, insanın çevresine olan ilgisini yitirmesi değil midir zaten?
Onun gururunu ben de kolaylıkla hoş görebilirdim. Benim gururuma dokunmamış olsaydı.
Evlenmek için delicesine aşık olmayı bekleyeceğim. Sanırım bu yüzden de evde kalacağım.