nebuhaller

nebuhaller
@nebuhaller
ben su muyum bunları kaldırayım? ن
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kitaplarımı okuyacağım, kahve içeceğim, müzik dinleyeceğim ve kapıyı kapatacağım.
nebuhaller
araya film sıkıştıracağım :)))
acıların üstesinden gelirsin ama anıların altında azilirsin
nebuhaller
:,)
Açılan hiç bir kapı, kapanan hiçbir kapıyı aratmadı. İlahi sistemde hayırlı olan hiçbir şey senden alınmaz. Bir şey senden alınıyorsa, orada mutlaka bir denge vardır. Dengesiz kaldığını zannettiğin anda bir dengedesin. Kaderindeki hiç bir şey, öylesine bir rastlantı değildir. Güzellikler sabrın ve zamanın perde arkasında bekler. Perdeler kalkana kadar sabredenler, huzura erenlerdir.
Ambulansa Alınmayan Hasta Yakını isimli okura yanıt verildi
nebuhaller
🙃🙃