nebuhaller

nebuhaller
@nebuhaller
ben su muyum bunları kaldırayım? ن
verdiğiniz sözlere vefa gösterin. |isra34|
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
bir endişenin sana binlerce nimeti unutturmasına izin verme.
aşırı sevilmek iyi bir şey değil
“intikam iyi bir şey değil, Mathilda inan, unutmak daha iyi”
bırak gitsin… herkese, her şeye yetemezsin.