yaşantılarımızdan çok yaşayamadıklarımizdan dolayı yorgunuzz.
Birikmiş hayaller ,dile gelmeyen kelimeler ve boğazımıza kadar kalabalık bir yanlızlık ile doluyuz.
Günü geçmiş sevdaların yabancısi yitirilmiş kalplerin koruyuz.
Dünyanın içinde kendi dünyamızı bulamadığımız için yolcuyuz... iyi geceler:)