Günümü anlatıcam çünkü neden olmasın ki nee??
Meyaba yasısın?? Sabah 9.30 ve 10'a alarm kurdum ama 11'e kadar uyudum. Çünkü uyumak istedim. Sonra kahvaltı yaptım. Kurumuş kıyafetlerimi toplayıp hazırlandım. 13.15'te psikolojik danışmanla 16. Seansımızı yaptık. Sonra bi ödevimin çıktısını aldım. Yurda dönüp ödevi bıraktım. Okula dönüp saat dörtteki sınavıma çalıştım. Slaytları bi kere okuyup sınava girdim. Hoca dersten geçelim diye elinden geleni yapmış soruları kolay hazırlamıştı bence. Sınav sonucu açıklanınca itiraf ederim. Sonra merkeze gittim ayakkabıcıya gidip bi tane babet aldım. Merkeze gitmişken parka gitmemek olmazdı parka gidip spor aletlerine bindim sonra salıncakta sallandım. Parkta bi tane prensesle tanıştım. Yanımdaki salıncağa binmişti. Bi tane oğlanla birlikte oynuyolardı abla kardeşler sanmıştım. Meğer arkadaşıymış. Arkadaşının adı Aras'mış. Ama r harfini söyleyemediği ve peltek konuştuğu için Ayaz diyo sanmıştım. Sonunda Aras dediğini anladım. Arkadaşı onu sallarken salıncağa tekme atıyordu. Öyle düşersin ama dedim çocuğa. Prenseste tekme at dedi ama öyle düşer dedim. O da eliyle tekme atsın dedi. Sonra arkadaşını kardeşi sandığımı söyledim. O da kardeşim var benim adı Poyraz dedi. Hmm güzelmiş ismi dedim. Sonra senin adın ne dedim. Elanur dedi. Kulağımda kulaklık vardı Edanur dedim yok Elanur dedi. Sonra salıncak çok büyük bu park bizim çünkü okulumuza yakın dedi. Arkadaşı onu sallamayı bırakmıştı. Sen beni sallar mısın? Dedi. Tabiiki de dedim ve salladım. Ben salladıktan sonra tamam yeter birazda babam sallasın dedi. Kızın bütün özelini döktük. Allah gahretmesin. Kızın yanından ayrılınca "Elanur başa bela bi güzelliğin var dikkat et tatlım" diye içimden geçirmiş olabilirim. Sonra sosyal tesiste bi tost bi de supangle yedikten sonra yurda döndüm. İp atlayıp yürüyüş yaptım. Saat dokuza kadar
1000Kitap
Nee! Anne yapımı çikolatalı kek yiyip süt içerken 1 saat 58 dakikalık yakın Türkiye siyaset tarihi belgeseli izlemek mi dedinn??
Türkiye
Reklam
Romanların fiyatları eman eman diyor haho diyor ferman ediyor bu nee ddjdkdjdkdhfkjf
Duygu ve Düşünce
Nee diyon oğlum
“Evden kaçmak için sence de fazla büyük değil misin? Ergenliğinden yapman gereken asiliği bu yaşta yapamazsın.” Sarkaç 2
Alıntı
Biraz degisiklikk kardeşimmm
1000k ya bitik renkk katmayalimm yaaaa aklinizz da fikirler var ise özelden yazinn burayi biraz şenlendirelim ben yokken baya sıkıcılaşmişbayadirrr yokumm yaa djdjsjjs sebebii nee inaninki bilmiyorumm amaaa ablanizz gerii geldiii djsjsjsj yada yok lan bu boyle çok nesnel oldii begenmedimm sjdjsjs bizee oznell laflarr lazumm düşünecemm bu konu hakkindaa ayy sinavv yaklaşayiii hemen gelsin artik şu lanet gün yaa gezmeyii özledimm neyseee gerii geldimmm aklimda baya degisik fikirler varr ne yapsamm diye düşünmüyor değilim yani sadece kitap itiraf vs degilde daha degisik seyler yapasim var eee boşa kova burcuu değilizzz aklimda 2 3 şey var bakalim 2 3 güne belli olurrr sevgii huzurrr vee mutluluklaaa kalinnn seviliyorsunuzzz 🖤🌹🥰
1000Kitap
Reklam
Reklam