Bir insandan bir şeyin dışında her şeyin alınabileceğini yeterince gösterir: insan özgürlüklerinin sonuncusu; yani ,belli koşullar altında insanın kendi tutumunu belirlemesi,kendi yolunu seçmesi .
İnsan , kelimenin tam anlamıyla, bir numara olup çıkıyordu; canlı veya ölü olmasının bir önemi yoktu;bir "numara"nın yaşamının kesinlikle hiçbir anlamı yoktu.