Nehir

Nehir
@nehir_isteya
Her insan bir hikayedir ve her hikayenin bir sonu vardır.,
öğrenci
lise 3
izmir
2005
2 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Geri dönerse affedebilcek kadar çok seviyorum.Ama hayatında başkası varken nasıl affedeyim seni?
Reklam
Hani nefesindim senin?
Zoru başarabilseydik ...bak herşey geçti diyebilseydik..ama pes etmeyi seçtin...ancak oyunun kuralı bu değildi
Kirpiklerime asıl gözümden yaş diye düşüyorsun..
Kolumdaki izleri yapınca canım acımamıştı ama..
Reklam