Dostluk dediğimiz şey bazen farkına bile varmadan erir gider. Bir zamanlar aynı dili konuşan insanlar, gün gelir birbirlerinin söylediklerini anlamaz olur. Konuşmalar azalır, buluşmalar seyrekleşir, sessizlikler uzar. Ve bir gün, hiç kimse bir açıklama yapmadan yollar ayrılmış olur. Çünkü dostluk, yalnızca anılarla değil, sürekli bir ilgiyle, paylaşılan zamanla yaşar. Eksildiğinde, fark edilmeden yok olur."